Mgr. Hana Čejchanová

Pedagog a garant modulu sociálních dovedností na UMPRUM v Praze

 

Hana Čejchanová je konzultant a kouč v oblasti komunikačních dovedností. Zabývá se tzv. Soft Skills - dovednostmi prezentace, vyjednávání, vedení lidí (management, leadership, prýce v týmu) či řízení času (Time management IV. generace). Je pedagog a garant modulu sociálních dovedností na UMPRUM v Praze.

 

Individuální konzultace jsou možné kdykoliv po společné domluvě.

 

emailforhana@gmail.com

+420 736 275 625

 

 

Modul sociálních dovedností na UMPRUM - zimní semestr 2019/2020

 

 

V zimním semestru 2019/2020 probíhají kurzy prezentačních dovedností pro studenty 1. ročníku a workshopy z cyklu Business Skills pro studenty, absolventy, akademické pracovníky, zaměstnance a přátele UMPRUM.

 

Studenti mohou navštěvovat také kurz autorského práva a kurz řízení značky. Připravují se přednášky z oblasti Kariérního poradentví a uplatnění se na trhu práce - speciálně připravená pro studenty 1. a 5. ročníku.

 

V letním semestru pak bude probíhat cyklus workshopů na téma Soft Skills.

 

Prezentační dovednosti - kurzy

Kurz prezentačních dovedností pro studenty ateliérů Grafický design a vizuální komunikace, Grafický design a nová média, Filmová a televizní grafika, Ilustrace a grafika, Tvorba písma a typografie

 

Termíny:

středa 13:00 - 16:05 h v učebně 215 na UMPRUM

9.10., 23.10., 6.11., 21.11. (čtvrtek 16.10-19.15h), 4.12., 18.12. 2019

 

Kurz prezentačních dovedností pro studenty ateliérů Módní tvorba, Design oděvů a obuvi, Textilní tvorba, Fotografie II.

 

Termíny:

čtvrtek 16:10 - 19:15 h v učebně 215 na UMPRUM

10.10., 24.10., 7.11., 21.11., 5.12., 19.12. 2019

 

Program:

1) Příprava na vystoupení, formulace a struktura myšlenek

2) Verbální komunikace, práce s mikrofonem

3) Neverbální komunikace, práce s kamerou

4) Prezentace v angličtině, zvládání trémy

5) Diskuse, práce v týmu

6) Vyhodnocení, vyjednávání o známce

 

 

 

 

 

Business Skills - workshopy

Workshopy na téma Business Skills jsou určeny studentům, absolventům, akademickým pracovníkům, zaměstnancům a přátelům školy.

 

Budou probíhat v zimním semestr 2019/2020, vždy jednou za čtrnáct dní, v pátek od 9.00 do 12.00 h, v učebně 215 na UMPRUM.

 

Program:

11.10.2019 Marketing - Pavlína Louženská

Marketingový plán pro módní a designové značky (marketing)

Během interaktivního workshopu projdeme jak stvořit vaší značce brand, jak si určit cílovou skupinu i jak s ní postupně pracovat. Zaměříme se na práci s frameworky, které můžete aplikovat do budoucna. Probereme, jak pracovat s partnery i kdo vám se značkou může pomoci a co mu (nebo jí) zadat. Ukážeme si jaké existují kanály a co se od nich dá očekávat. S sebou nepotřebujete počítač, ale papír a tužku.

Pavlína Louženská dříve věřila v jednorožce, teď se naučila věřit v sama sebe. A v to že, když se spojíme, budeme silnější. I proto založila Pavlína skupinu #HolkyzMarketingu, která dnes má přes 17 000 členek. Dlouhodobě se věnuje marketingu a businessu pro startupy. V manGoweb má starost strategii a pro Google je konzultuje v rámci Google Developers Launchpad, ale potkáte jí i v mnoha dalších akcelerátorech. Působila jako v ZOOTu nebo H1.cz, v agentuře 2FRESH se věnovala inovacím. Je členkou správní rady Transparency International.

 

25.10.2019 Sociální sítě - Marie Háková

Jak svoji práci ukazovat na sítích? (sociální sítě)

Sociální sítě jsou výborné místo, kde sdílet to, co umíte nejlépe – svoji práci. Co vybírat a jak to zpracovat, aby vaše prezentace měla smysl? Podíváme se na to, jak funguje psychologie uživatelů, co chtějí vidět a jakým způsobem k nim dostat to, co potřebujete.

Marie Háková vytváří digitální obsah a stará se o to, aby se dostal k těm správným lidem. Jako editorka se stará o Tchibo Blog, jako social media copywriterka vymýšlí příspěvky pro sítě klientů a jako lektorka učí malé projekty přemýšlet nad vlastním obsahem, vybrat pro ně správné kanály a formáty, a vybalancovat to s placenou podporou nebo spoluprací s influencery. Je součástí obsahové agentury Follow Bubble, kde funguje jako Social Media Lead.

 

8.11.2019 Public Relations - Nikola Lörenz

PR pro začínajícího designéra (publiuc relations)

Co je PR v roce 2019 a co je v rámci něj důležité pro začínajícího designéra? Na které aktivity by se měl designér zaměřit na svém začátku a na co myslet do budoucna? S Nikolou Lörinczovou pochopíte, jak se starat o své PR od dobrého jména až po prezentaci v médích. Z kurzu bude každý odcházet s vlastním plánem, na čem začít pracovat a co zlepšit.

Nikola Lörinczová dělá PR 11 let a posledních 6 let se specializuje na oblast kultury, designu a umění. Za tuto dobu si v PR vyzkoušela skoro vše. Od kampaní pro nezávislé umělce, začínající designery až po obrovské kulturní akce a významné osobnosti. Prioritou je pro ní sledovat, jak se PR proměňuje a zkoušet nové věci a postupy, které fungují. V roce 2014 založila agenturu PIARISTI.

 

22.11.2019 Finanční gramotnost - Michal Hojdar

Finance, jako důležitá součást našeho života (finanční gramotnost)

Praktický návod, jak předejít praktikám finančních institucí, které využívají neznalosti klientů. Jak dosáhnout finanční nezávislosti. Jak si vybrat správného finančního poradce, aneb je dobré ho vůbec mít?

Michal Hojdar je profesionál v oblasti finančního plánování a podnikatelském vzdělávání. Dosáhl nejvyššího evropského standardu ve finančním vzdělávání (EFA). Pracuje s vrcholovými sportovci, podnikateli a studenty, což dokazuje jeho působení v podnikatelských klubech a přednášení na středních a vysokých školách.

 

6.12.2019 Cenotvorba - Michael Petrus

Jak hacknout cenotvorbu kreativní práce (cenotvorba)

Cílem workshopu je seznámit studenty s naceňováním tvůrčí práce. Účtování práce za hodinovku není jediná cesta. Jaké druhy cenotvorby může kreativec uplatnit a kdy se daný druh hodí aplikovat? Co jsou licence a jak fungují? Vyjednávání o penězích není magie, ale dovednost, která se dá naučit. To vše ale musí být podpořeno pochopením vlastního finančního sebeřízení, tedy jak si spočítat vlastní příjmy, výdaje a kolik skutečně ve výsledku vydělám.

Michael Petrus je ilustrátor, art director a komiksový hacker s 11 letou praxí v podnikání a marketingu na volné noze. Pomáhá kreativním podnikatelům na základě svých zkušeností ze spolupráce s agenturami, nakladateli a firemním sektorem z pozice tvůrce i zadavatele. V roce 2013 založil ilustrátorské studio a později výtvarně-technologický startup Nanits, který v Kalifornském Silicon Valley přivádí digitální komiksy k životu. 

 

20.12.2019 Základy podnikání - Michael Petrus

Start kreativního byznysu (základy podnikání)

Během workshopu si studenti vytvoří představu o základech podnikání freelancera, studia nebo agentury. Jaké dovednosti je třeba si osvojit pro hladké vedení vlastního byznysu nebo čeho se vyvarovat a na co se naopak jako kreativec zaměřit? Přehled o podnikání subjektů jako jsou studia nebo agentury pak pomůže i lidem na volné noze udělat si představu o tom jak efektivněji spolupracovat a navázat cenné spolupráce.

Michael Petrus je ilustrátor, art director a komiksový hacker s 11 letou praxí v podnikání a marketingu na volné noze. Pomáhá kreativním podnikatelům na základě svých zkušeností ze spolupráce s agenturami, nakladateli a firemním sektorem z pozice tvůrce i zadavatele. V roce 2013 založil ilustrátorské studio a později výtvarně-technologický startup Nanits, který v Kalifornském Silicon Valley přivádí digitální komiksy k životu. 

 

 

 

 

Mgr. Hana Čejchanová

E-mail hana.cejchanova@vsup.cz
Zařazení / Funkce
NS 9488 / Asistent
NS 9488 / Lektor