STYL, KONCEPT & MARKETING MÓDNÍ TVORBY
Vytvořeno: 12. 10. 2017 od Veřejné přednášky

Vzhledem k mimořádnému zájmu probíhají přednášky pouze pro registrované posluchače.
Pro zájemce o přednášky na téma Styl, koncept a marketing módní tvorby na půdě UMPRUM chystáme nové pásmo přednášek v letním semestru 2018. 
Plánujeme dva cykly - pro nadšence z široké veřejnosti a dále pro lidi s profesionálním zájmem.
Aby byly přednášky upraveny co nejvíce Vašim zájmům a potřebám, prosíme Vás o vyplnění tohoto dotazníku: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdRqWWqDwXWYlRQg8LjZQj6biW4DPAUOQsSdpx7hX6a73ae6A/viewform?usp=sf_link
Tento dotazník slouží zároveň jako předběžná registrace na nové pásmo. O jeho termínu Vás budeme přednostně informovat na e-mailové adrese, kterou nám zde uvedete.

 

STYL, KONCEPT & MARKETING MÓDNÍ TVORBY


Soubor 6 přednášek - 19. 10., 2. 11., 9. 11., 16. 11., 7. 12., 21. 12. vždy od 15.45 do 17.40 hodin

UMPRUM
nám. Jana Palacha 80, Praha 1
učebna 413


vedoucí pedagog: doc. Josef Ťapťuch

Přednášky jsou určené pro studenty UMPRUM i širokou veřejnost

 

Tato série přednášek a seminářů se věnuje zastíněné straně planety Móda. Hledá logické souvislosti mezi avantgardními ambicemi a obchodními zájmy současného světového fashion-designu. Popisuje práci kreativních týmů, ale i strategie marketingu. Nabízí analytický pohled na stylový vývoj módní tvorby v historickém kontextu od počátku dvacátého století až po současnou strukturu světové fahion-industry. Snaží se také vysvětlit náročnou roli a osobnost módního tvůrce a dalších důležitých profesí v labyrintu globalizovaného světa módy. Jsou tam ale i velmi technické a pragmatické pohledy do tvůrčího procesu vzniku módní kolekce a jejího prodeje. Dvě přednášky budou věnovány poměrně podrobnému návodu jak založit módní značku a problematice jejího vedení včetně veledůležitého bussines-plánu. Jde o střízlivý pohled za kulisy okázalých přehlídek a dráždivých reklam z luxusního světa módy, parfémů a drahých šperků.


Styl odráží esprit návrháře, jeho vkus a jeho dobu, a znaky jedinečnosti autorských kolekcí jsou jeho nápadným projevem. Styl tak ve svých důsledcích přirozeně oslovuje cílovou skupinu klientů.

Umělecký koncept kolekce je základním uměleckým vektorem identity designera (autora, případně autorů), autenticity jeho tvorby a image jeho značky.

Technický koncept kolekce řeší inovativní charakter módního produktu, kvalitu a efektivitu výroby a determinuje cenu finálního produktu.

Marketing módní tvorby řeší problematiku presentace, strategii prodeje a propagace módního produktu. Musí permanentně obhajovat cenu za přidanou hodnotu autorského designu a v daném momentu kreativně reagovat na všechny rozhodující impulsy domácího a světového trhu.

 

Úvod a základní tematické okruhy:

 


Číst více...