Úřední deska

 

PROMOCE 2019

Událost: 27. 6. 2019
Rozhodnutí rektora 

Rozhodnutí rektora č. 11/2019 -o výsledcích výběrového řízení - Konzervování uměleckořemeslných děl

Vytvořeno: 18. 6. 2019
Výběrové řízení 

Výběrové řízení na pozici uměleckotechnický pracovník do dílny Textil

Náplň práce:

  •  praktické vedení studentů při řemeslné a technologické části realizace semestrálních, klauzurních a závěrečných prací podle zadání vedení ateliéru;
  • seznamuje studenty se všemi způsoby uměleckořemeslné dovednosti v oboru;
  •  pomáhá při realizaci výtvarných studentských projektů, které jsou součástí ateliérové výuky;
  • spolupracuje s pracovníky v dalších dílnách UMPRUM na plnění víceoborových úkolů;
  •  úzká spolupráce s vedením ateliéru.

Požadavky

  •  min. střední odborné a vyšší vzdělání v oblasti textilní tvorby nebo textilní technologie;
  •  znalost textilních řemeslných technik;
  •  praxe v oboru min. 2 roky;
  • dobrá znalost grafických programů (např. Ilustrátor, Fotoshop) a základů MS Office;
  • základní znalost anglického jazyka;
  • schopnost koordinovat a vést studentské týmy výhodou;
  • znalost softwaru pro vyšívací stroje Tajima také výhodou.

Nabízíme

  •  práci na plný úvazek;
  •  jistotu místa při plnění pracovních povinností;
  • atraktivní prostředí prestižní umělecké vysoké školy;
  • zajímavou práci v příjemném prostředí menšího kolektivu;
  • placené kurzy a školení;
  •  pracoviště v centru Prahy (výborná dopravní dostupnost metrem, tramvají i autobusem – zastávka Staroměstská);
  • 25 dnů dovolené.

Předpokládaný nástup

  •  září 2019

 

V případě zájmu neváhejte s odpovědí a zašlete svůj strukturovaný životopis společně s motivačním dopisem k rukám vedoucí personálního oddělení – Ing. Jana Hubičková, MBA (hubickova@vsup.cz) do 31. 7. 2019. Pokud doručíte i portfolio/doporučení dokladující odbornou připravenost, bude tato skutečnost považována za výhodu.

 

Vyhrazujeme si právo kontaktovat pouze ty uchazeče, kteří postoupí do druhého kola výběrového řízení.

Zasláním přihlášky do výběrového řízení uchazeč/ka souhlasí s poskytnutím osobních údajů za účelem archivace po dobu 3 let.

Vytvořeno: 13. 6. 2019
Rozhodnutí rektora 

Rozhodnutí rektora č. 9/2019 - mimořádná stipendia

Vytvořeno: 13. 6. 2019
Výběrové řízení 

Výběrové řízení na pozici sekretářky/sekretáře kateder

Vysoká škola uměleckoprůmyslová vyhlašuje výběrové řízení na pozici sekretáře/sekretářky kateder

Náplň práce:

  •      spolupracuje s prorektorem pro studium, vedením kateder, vede administrativní agendu jednotlivých kateder;
  •     administrativně a organizačně zajišťuje:
    • evidenci a hodnocení ateliérové výuky, obhajoby závěrečných prací diplomových, bakalářských a dizertačních (VŠKP) včetně státních závěrečných zkoušek;
    •  přípravu workshopů, exkurzí, studijních cest, jednorázových přednášek;
  • vede a aktualizuje databázi interních a externích pedagogů, členů komisí pro SZZ a obhajoby VŠKP i spolupracovníků UMPRUM;
  •   připravuje podklady pro:
    •  kontrolu čerpání rozpočtu v kapitole Studium (ve spolupráci s ekonomickým oddělením),
    • pracovní smlouvy a objednávky v souvislosti s výukou;
    •  zahraniční cesty související s výukou studentů i pedagogů;
    • hodnocení klauzur;
  • materiálně zajišťuje chod studijního a zahraničního oddělení a ateliérů
  • zajišťuje komunikaci s jednotlivými katedrami, studenty, pedagogy a ostatními pracovníky UMPRUM.

Požadavky:

  •   SŠ vzdělání s min. 3 roky praxe;
  • schopnost komunikace v anglickém jazyce (zahraniční studenti, lektoři);
  • aktivní uživatelská znalost práce s MS Office (Word, Excel, Outlook);
  •  odolnost vůči stresu;
  • multitasking.

Nabízíme:

  • práci na plný úvazek;
  •  jistotu místa při plnění pracovních povinností;
  •  atraktivní prostředí prestižní umělecké vysoké školy;
  • zajímavou práci v příjemném prostředí menšího kolektivu;
  • placené kurzy a školení;
  • pracoviště v centru Prahy (výborná dopravní dostupnost metrem, tramvají i autobusem – zastávka Staroměstská);
  • 25 dnů dovolené

Předpokládaný nástup:

  • dohodou

 

V případě zájmu neváhejte s odpovědí a zašlete svůj strukturovaný životopis v českém a anglickém jazyce společně s motivačním dopisem k rukám vedoucí personálního oddělení – Ing. Jana Hubičková, MBA (hubickova@vsup.cz) do 27. 6. 2019

 

Vyhrazujeme si právo kontaktovat pouze ty uchazeče, kteří postoupí do druhého kola výběrového řízení.

Zasláním přihlášky do výběrového řízení uchazeč/ka souhlasí s poskytnutím osobních údajů za účelem archivace po dobu 3 let.

Vytvořeno: 12. 6. 2019
Rozhodnutí rektora 

Rozhodnutí rektora o výsledku výběrového řízení na Ateliér intermediální konfrontace

Vytvořeno: 7. 6. 2019
Výběrové řízení 

Výběrové řízení na pozici asistenta/asistentky rektora

Vysoká škola uměleckoprůmyslová v Praze vyhlašuje výběrové řízení na pozici asistenta/asistentky rektora

Náplň práce:

  • koordinuje program rektora (vede diář, organizuje schůzky, služební cesty);
  • vede a archivuje korespondenci rektora a vedení školy;
  • eviduje a zveřejňuje příkazy rektora a další interní dokumenty (zápisy z Akademického senátu, interní normy, Statut, Dlouhodobý záměr a další);
  • zajišťuje organizační a administrativní podporu prorektorů (diář, organizace schůzek, zajištění služebních cest);
  •  odpovídá za základní přípravu materiálů pro prorektory;
  •  administrativně spolupracuje s akademickou obcí;
  •  přijímá, vyřizuje a koordinuje provozní požadavky (např. doprava, vstup do budovy, oběh dokladů na rektorátu, žádosti o spolupráci ze strany firem nebo institucí, soutěže);
  •  komunikuje se všemi odděleními, pedagogy i studenty;
  •  zastupuje ve všech agendách ostatní pracovníky sekretariátu;
  •  spravuje a zodpovídá za školní insignie.

Požadavky

  •  SŠ vzdělání s min. 3 roky praxe;
  •  anglický jazyk slovem i písmem min. úroveň B2 (častá verbální i písemná komunikace);
  • aktivní uživatelská znalost práce s MS Office (Word, Excel, Outlook);
  •  výborné komunikační dovednosti a ochotu hledat řešení;
  • spolehlivost, pečlivost, flexibilita;
  • odolnost vůči stresu;
  • multitasking.

Nabízíme

  •  práci na plný úvazek;
  •  jistotu místa při plnění pracovních povinností;
  • atraktivní prostředí prestižní umělecké vysoké školy;
  •  zajímavou práci v příjemném prostředí menšího kolektivu;
  • placené kurzy a školení;
  • pracoviště v centru Prahy (výborná dopravní dostupnost metrem, tramvají i autobusem – zastávka Staroměstská);
  • 25 dnů dovolené.

Předpokládaný nástup

  • dohodou

 

V případě zájmu neváhejte s odpovědí a zašlete svůj strukturovaný životopis v českém a anglickém jazyce společně s motivačním dopisem k rukám vedoucí personálního oddělení – Ing. Jana Hubičková, MBA (hubickova@vsup.cz) do 20. 6. 2019

 

Vyhrazujeme si právo kontaktovat pouze ty uchazeče, kteří postoupí do druhého kola výběrového řízení.

Zasláním přihlášky do výběrového řízení uchazeč/ka souhlasí s poskytnutím osobních údajů za účelem archivace po dobu 3 let.

Vytvořeno: 5. 6. 2019