Power of Identity na BFGU Fashion Week v Tokiu
Vytvořeno: 1. 2. 2019 od Ateliér designu oděvu a obuvi

Studenti Ateliéru designu oděvu a obuvi UMPRUM předvádějí svou kolekci z projektu Power of Identity na prestižní přehlídce Bunka Fashion Graduate University Fashion Week v Japonsku.

Po přehlídkách projektu Power of Identity II - Memory of Fashion Message v Londýně a na MBPFW se kolekce inspirovaná 100 výročím Československa a českou národní historií představuje v Tokiu. Prezentovat se v Tokiu není pro studenty Liběny Rochové, vedoucí Ateliéru designu oděvu a obuvi, novinkou. Své modely mají možnost na prestižní módní události BFGU Fashion Week uvést již potřetí. S velkým úspěchem zde na začátku roku 2018 uvedli první kolekci věnovanou vzniku republiky Power of Identity a nyní na tento úspěch navazují a představují nejnovější modely tohoto dlouhodobého projektu.

Power of Identity: Memory Fashion Message tvoří 12 kolekcí jedinečných návrhů, které se inspirují českou kulturou, ale zároveň se v nich odráží i současné mezinárodní trendy. Tyto umělecky i technologicky výtečně zvládnuté artefakty.  Ve spolupráci s významnými českými výrobci jako Baťa a Preciosa vznikly ucelené kolekce oděvů, obuvi a doplňků, které těží z typických řemesel i kulturně-uměleckého odkazu české společnosti. Studenti ateliéru si spolupráci s velkými průmyslovými podniky vyzkoušeli přímo ve výrobě, a to především v prestižní italské obuvnické továrně Kallisté v Benátkách. Inspiraci čerpali výhradně z české kultury, a to tak, aby byl výsledný produkt reprezentativním a po umělecké i technologické stránce konkurenceschopným i na mezinárodním trhu. Tvorba kolekcí byla po celou dobu konzultována s odborníky na národní kulturu a umění a akademiky zabývajícími se českou kulturou.