František Jungvirt autorem cen pro Google
Vytvořeno: 3. 6. 2022 od Ateliér skla

František Jungvirt autorem cen pro Google

Student Ateliéru skla UMPRUM František Jungvirt navrhl pod značkou českého studia KLIMCHI skleněnou cenu – Křišťálový špendlík pro společnost Google. Google jí ocení 10 nejlépe hodnocených restauračních zařízení.

Cena Křišťálový špendlík oceňuje nejlépe hodnocené podniky na Mapách Google. Křišťál, ze kterého je cena vyrobena, představuje křehkost vztahů mezi zákazníkem a podnikatelem. Bublinky sody, které vytvořily uvnitř každého špendlíku neopakovatelnou kresbu, představují tisíce míst nacházejících se na Mapách. Mosazná lesklá podstava reflektuje skleněný objekt a okolí, vrhá zlatavou barvu do pohledů nově přicházejících. Každá cena slouží jako solitérní zrcadlový objekt reflektující v sobě místo, které dosáhlo úspěchu hodnocení zákazníků. Každá cena je ručně tvarovaná českými skláři z Křišťálového údolí severočeského Kamenického Šenova, kde sídlí mladá sklářská značka KLIMCHI. Odkazujeme se na tradiční techniky a postupy českého sklářského řemesla“, říká k ceně její autor František Jungvirt.