Administrativní pracovník (m/ž)

UMPRUM hledá kolegu nebo kolegyni na pozici ADMINISTRATIVNÍHO PRACOVNÍKA DO PODATELNY (m/ž)

Náplň práce:

  • Zajišťování veškeré činnosti na podatelně
  • Prvotní zpracování dokumentů zahrnující jejich řádný příjem, evidenci, rozdělování a oběh.
  • Zpracování pošty včetně donášky zásilek na Českou poštu
  • Plnění operativních úkolů
  • Zpracování datových zpráv a jejich elektronické rozesílání
  •  Skenování a evidence daňových dokladů a spolupráce s ekonomickým oddělením

 Požadavky:

  • Středoškolské vzdělání
  • Angličtina – základní znalost
  • Praxe v oblasti spisové služby a podatelny výhodou
  • Znalost práce s PC /MS Office/
  • Znalost odbavování zásilek prostřednictvím České pošty
  • Znalost běžné administrativní práce
  • Schopnost pracovat v kolektivu
  • Pečlivost, trpělivost, spolehlivost, bezkonfliktní a vstřícné jednání

Co můžeme nabídnout:

  • Práci na zkrácený úvazek /PO – PÁ 9-13 hod./
  • Nástupní plat 20 000.- Kč
  • Pracoviště v centru Prahy (výborná dopravní dostupnost metrem, tramvají)
  • 30 dní dovolené
  • Kartička Multisport
  • Stravenkový paušál
  • Osobní rozvoj a zvyšování kvalifikace, jazyková výuka hrazená zaměstnavatelem

Nástup ihned nebo dle dohody /nejpozději leden 2026/

 

Vyhrazujeme si právo kontaktovat pouze ty uchazeče, kteří postoupí do druhého kola výběrového řízení.

Zasláním přihlášky do výběrového řízení uchazeč/ka souhlasí s poskytnutím osobních údajů za účelem archivace po dobu 3 let.